Reklamacje

Najlepsze prezenty to fotoprezenty! Cieszą, wzruszają i bawią. To dzięki nim możesz sprezentować swoim bliskim wspomnienia i zachować je na dłużej. Codziennie wykonujemy je ze szczególną starannością i dbałością o każdy detal.
Znalazłeś wadę, której nie zauważyliśmy? Złóż reklamację, a my dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrzyć zgłoszenie.
Napisz do nas wiadomość na adres e-mail:
reklamacje@colorland.pl, a w niej:
- imię i nazwisko, numer telefonu oraz adres mailowy, którym logujesz się do serwisu Colorland.pl,
- numer koszyka, rozpoczynający się zwykle od CLD_,
- opis wady, a jeżeli masz możliwość – dołącz zdjęcie!

Reklamacja fotoprezentów

Każde ze zgłoszeń rozpatrujemy indywidualnie dlatego sposób rozwiązania reklamacji zależy od rodzaju zgłoszonej wady.

W ciągu jednego dnia roboczego odpowiemy na zgłoszenie. Opiekun reklamacji wyjaśni Ci przebieg procesu reklamacyjnego.

Twój fotoprezent został uszkodzony podczas transportu? Sporządź przy odbiorze protokół szkody. Zrób to w obecności kuriera lub używając panelu paczkomatu w zależności od wybranego sposobu dostawy. Protokół ze zdjęciami uszkodzonego produktu i uszkodzonego opakowania wyślij do nas za pomocą powyższego formularza.

Wierzymy, że reklamacja zakończy się pomyślnie, a Ty z radością sprezentujesz kolejny fotoprezent sobie lub bliskim.

Więcej szczegółów na temat procesu reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie CZYTAJ REGULAMIN