reklamacje

Reklamacje w COLORLAND

Najlepsze prezenty to fotoprezenty! Cieszą, wzruszają i bawią. To dzięki nim możesz sprezentować swoim bliskim wspomnienia i zachować je na dłużej. Codziennie wykonujemy je ze szczególną starannością i dbałością o każdy detal.
Znalazłeś wadę, której nie zauważyliśmy? Złóż reklamację, a my dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozpatrzyć zgłoszenie.
Dodaj załączniki
Darmowa wysyłka do paczkomatów InPost od 199 zł. SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

REKLAMACJA FOTOPREZNTÓW

Każde ze zgłoszeń rozpatrujemy indywidualnie dlatego sposób rozwiązania reklamacji zależy od rodzaju zgłoszonej wady.

W ciągu jednego dnia roboczego odpowiemy na zgłoszenie. Opiekun reklamacji wyjaśni Ci przebieg procesu reklamacyjnego.

Twój fotoprezent został uszkodzony podczas transportu? Sporządź przy odbiorze protokół szkody. Zrób to w obecności kuriera lub używając panelu paczkomatu w zależności od wybranego sposobu dostawy. Protokół ze zdjęciami uszkodzonego produktu i uszkodzonego opakowania wyślij do nas za pomocą powyższego formularza.

Wierzymy, że reklamacja zakończy się pomyślnie, a Ty z radością sprezentujesz kolejny fotoprezent sobie lub bliskim.

Więcej szczegółów na temat procesu reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie CZYTAJ REGULAMIN